Horacio Pagani, je velmi kosmopolitní člověk. Narozen v Santa Fe, srdcem a původem argentinec, staví supersporty v Itálii a osazuje je německými motory. Své vozy produkuje od roku 1999, vše začalo modelem C12.
Pagani C9 bude poháněno jako obvykle šestilitrovým dvanáctiválcem Mercedes-Benz AMG. Dle Paganiho se bude jednat o biturbo, vyvinuté speciálně pro Zondu. Poskytne mu výkon 750 koňských sil a kroutící moment 1000 N.m. Bude tedy poskytovat výkony blízké současné Zondě R (750 koní).
Vůz bude mít oproti současné verzi 3770 nových komponentů. Poskytne lepší rozložení hmotnosti, podvozek postavený z karbonu a titanu jako u současného modelu Cinque. Na vůz budou obouvány speciálně navržené pneumatiky Pirelli.
Z obchodního hlediska je pro Pagani důležité vyhovění americkým bezpečnostním předpisům a kalifornským emisním předpisům. To umožní prodávat vozy Pagani téměř po celém světě.
Je očekávána roční produkce 40 vozidel v ceně 900 tisíc Euro.
Pagani přezbrojuje - Pagani C9
Jak potvrdil Horacio Pagani pro Argentina Auto Blog, tak je na konec roku 2010 připravována nová generace supersportu Pagani.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Conor McGregor: Tepláky a 11 tisíc liber spropitného v londýnském podniku!
-
Jaromír Soukup o vztahu s Agátou: Jen esemesky, horší to být nemůže!
-
Teplejšího počasí se ještě dočkáme, jen tak ale nedorazí
-
Teplejšího počasí se ještě dočkáme, jen tak ale nedorazí
-
Halina Pawlowská je ve vážném stavu v nemocnici
-
V čem se liší povinné ručení pro mladé?
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě
-
Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování
-
TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?