Nový malý koncept, jak Honda svoji novinku jednoduše nazvala, je ukázkou jak by měl přibližně za rok vypadat vůz, který v Indii a okolních státech doplní malý Jazz. Oproti Jazzu má být o chlup menší, ale především mnohem levnější.
Klíčem k o polovinu levnějšímu vozu je kromě chytrého a úsporného návrhu i maximální využití místních surovin a subdodavatelů, což má přesně nastat.
Indie je pro výrobce mimořádně perspektivním trhem. Spolu s Čínou, kde ale už začíná být docela plno, jde o druhou nejlidnatější zemi světa, která má do budoucna obrovský potenciál. Dosud se zde vyráběla spíše levná auta, popřípadě licenční výroby stávajících vozů, například Hindustan Ambassador, legenda nad legendy, která se v Indii vyrábí již padesátým druhým rokem, je jen licenční výrobou ještě staršího Morrisu Oxford.
Určitý pokrok přinesla automobilka Tata a v současné době se již automobilky mohou přetrhnout, aby vyrobily auto speciálně pro Indii.