Podle předsedy představenstva Škody Auto Reinharda Jung stojí za černými čísly především modelová ofenzíva v čele s prvním SUV výrobce – modelem Yeti, o který je nebývalý zájem. Škoda také uvedla několik nových úsporných variant svých produktů pod označením Greenline.
Jung neopomněl zmínit ani význam šrotovného či rostoucích asijských trhů: „Prodejní výsledky výrazně podpořilo šrotovné, zejména v sousedním Německu a rostoucí čínský trh, který i ve složitém období jako jeden z mála významně posiloval.“ Podle něj má navíc Škoda potenciál růstu i pro zbylé měsíce letošního roku a velká očekávání vkládá i do kombi verze vlajkového Superbu.
Celkem za první tři čtvrletí 2009 prodal mladoboleslavský výrobce 504.625 aut, což je o 5 procent méně než vloni. Stále jde ale o velmi dobrý výsledek, neboť celý automobilový průmysl klesl takřka o 12 procent.
Škoda Auto – třetí čtvrtletí ve znamení růstu
Mladoboleslavské Škodovce se ve třetím kvartálu letošního roku podařilo zvrátit klesající trend a připsala mi meziroční nárůst prodejů o 6,5 procenta. Celkem našla odbyt pro 175 tisíc vozů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky
-
Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru
-
Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?