Včera jsme vás informovali o rozhodnutí zahájení prodeje Fiatu 500 ve Spojených státech. Nyní vyplouvají na povrch další zprávy týkající se spolupráce Fiatu s americkým Chryslerem. I když tentokrát opačným směrem.
Zvažovaným záměrem výkonného ředitele koncernu Chrysler Group Sergia Marchionneho je totiž údajně prodávat na starém kontinentu automobily Dodge pod značkou Alfa Romeo. Tak to alespoň prozradil pro britské vydání časopisu Autocar: „Dodge je typicky americký muscle car, zatímco Alfa Romeo typicky evropský“. „Způsob, jakým tyto dvě značky spojíme, je velmi důležitý,“ dodal. Podle něj rovněž obě automobilky cílí na stejný okruh zákazníků.
Jen těžko si lze představit, že vedle sebe budou na jednom místě stát Alfa Romeo MiTo a Dodge Caliber a tvářit se jako jedna značka. Ale nechme se překvapit, třeba nám budoucnost plná nejrůznějších aliancí a koncernů přichystá nejedno takové překvapení.