Automobilka tak prodloužila o hodinu odpolední směnu ve všech částech výroby, kromě lisovny. Tam už totiž několik týdnů pracují na tři směny.
"Zvýšený zájem je již i o model Peugeot 207. Poptávka je vyšší než současný objem výroby," vysvětlil důvody prodloužení odpoledních směn Peter Švec, mluvčí slovenské divize PSA Peugeot Citroën.
O hodinu déle začnou zaměstnanci pracovat od 1. června, opatření bude trvat osm týdnů a skončí 24. července.
"Zaměřujeme se na výrobu malých vozidel s nízkou spotřebou a nízkými emisemi CO2. Oba naše modely spadají pod kategorii vozidel, jejichž koupě je zvýhodněná ekologickými bonusy na trhu v Německu, Itálii a ve Francii," vysvětlil důvod nárůstu poptávky Švec.
V trnavské továrně PSA pracují tři tisíce zaměstnanců. Továrna PSA Peugeot Citroën spustila výrobu v Trnavě v červnu 2006. Jako první začala vyrábět model Peugeot 207, v prvním čtvrtletí roku 2009 pak uvedla na trh novinku Citroën C3 Picasso.
S ohromným nárůstem poptávky se potýká i mladoboleslavská automobilka Škoda Auto. Její představitelé se již nekolik týdnů snaží najít způsob, jak přizpůsobit výrobu množství objednávek. Hovoří se o pracovních sobotách, či přesunutí části výroby do továrny ve Vrchlabí. Finální rozhodnutí ale zatím nepadlo.