Na většině trhů odstartoval prodej počátkem ledna, takže teprve nyní jsou k dispozici kompletní údaje za ucelené čtvrtletí. Z nich jasně vyplývá, že se Opel s modelem Insignia trefil do černého a ihned po uvedení na trh se vyhoupl na první příčku.
Počet objednávek na nový vůz už dosáhl hodnoty 100.000 a továrna v Rüsselsheimu nestíhá vyrábět. Proto bude v průběhu května fabrika rozšířena o tři výrobní linky s cílem uspokojit vysokou poptávku.
Zajímavý je také pohled do statistik nadstandardní výbavy. Například 56 % zákazníků zvolilo do své Insignie novou generaci adaptivních světlometů AFL+ s devíti režimy svítivosti, 80 % kupujících si připlatilo za navigační systém s barevnou obrazovkou a 35 % pak za aktivní podvozek FlexRide. Nejoblíbenější motorizací je vznětový dvoulitr 2.0 CDTI o výkonu 160 k, který si dopřál každý třetí kupující.