..na Slovensku a v Polsku podařilo dosáhnout výborných prodejních výsledků.
Podle zpráv ČTK se v roce 2003 zvýšil v Polsku prodej osobních vozů o šestnáct procent. Na tomto růstu se významnou měrou podílely i automobily značky Škoda, kterým patřilo druhé místo. Z celkového čísla 358 414 zákazníky zakoupených nových vozů bylo 43 421 Škodovek. Škoda Auto tak prodala o 21 % více automobilů než v roce 2002 a její podíl na polském trhu dosáhl 12,1 %.
Na Slovensku si s téměř čtyřiačtyřicetiprocentním podílem a 25 376 prodanými vozidly udržela Škoda Auto první příčku a potvrdila tak své postavení na tamním trhu. Nejoblíbenějším vozem je zde, stejně jako v České republice, Škoda Fabia (19,8 % všech prodaných automobilů). Na druhém místě vystřídala Škodu Octavii Fabia Combi s podílem 9,27 %. Octavia tak s 8, 67 % skončila třetí.
Zdroj: Škoda Auto
Škoda upevňuje své pozice
Škoda Auto v loňském roce posílila své pozice na středoevropském trhu, když se jí..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Meningokok nikam nezmizel. Infekci v březnu podlehlo malé dítě
-
Mrazivé počasí přes noc přetrvává. Teploty ještě budou klesat pod nulu
-
Mrazivé počasí přes noc přetrvává. Teploty ještě budou klesat pod nulu
-
Jaromír Soukup naznačil svou budoucnost: Až prodá Barrandov, tak...
-
Počasí dnes: Meteorologové varují před sněhovou nadílkou na východě!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem