Škoda upevňuje své pozice

Škoda Auto v loňském roce posílila své pozice na středoevropském trhu, když se jí..

..na Slovensku a v Polsku podařilo dosáhnout výborných prodejních výsledků.

Podle zpráv ČTK se v roce 2003 zvýšil v Polsku prodej osobních vozů o šestnáct procent. Na tomto růstu se významnou měrou podílely i automobily značky Škoda, kterým patřilo druhé místo. Z celkového čísla 358 414 zákazníky zakoupených nových vozů bylo 43 421 Škodovek. Škoda Auto tak prodala o 21 % více automobilů než v roce 2002 a její podíl na polském trhu dosáhl 12,1 %.

Na Slovensku si s téměř čtyřiačtyřicetiprocentním podílem a 25 376 prodanými vozidly udržela Škoda Auto první příčku a potvrdila tak své postavení na tamním trhu. Nejoblíbenějším vozem je zde, stejně jako v České republice, Škoda Fabia (19,8 % všech prodaných automobilů). Na druhém místě vystřídala Škodu Octavii Fabia Combi s podílem 9,27 %. Octavia tak s 8, 67 % skončila třetí.

Zdroj: Škoda Auto

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy