Automobilka počítá s tím, že v tomto roce se udrží v černých číslech. Chce toho dosáhnout snižováním nákladů, což by mělo pomoci i v situaci, kdy japonský jen neustále posiluje a zhoršuje tak statistiky prodeje automobilky v zahraničí.
S prudkým poklesem poptávky po nových vozech se musí ovšem potýkat automobilky po celém světě. Nižší prodeje má na svědomí hlavně nejhorší finanční krize, kvůli které musí některé automobilky bojovat o vlastní přežití.
Honda byla krizí relativně nedotčena díky své výrobní flexibilitě, produkci vozů s nízkou spotřebou paliva a největší světovou produkci motocyklů, i tak se ale musí potýkat s obrovskými zásobami neprodaných nových vozů, zvláště v Evropě.
Továrna, kterou Honda provozuje v anglickém Swindonu, zůstane podle všeho uzavřena i v květnu. Společnost v květnu také na 13 dní uzavře výrobu v šesti svých továrnách v Severní Americe.
Za celý finanční rok, který končil 31. března tohoto roku, automobilka dosáhla zisku před zdaněním ve výši necelé miliardy dolarů a jen těsně se tak vyhnula své první celoroční ztrátě od roku 1948, tedy za celou dobu své existence.