Trojnásobný objem odkládacích prostor proti stávajícímu modelu.Výkonnější a přitom úspornější motory, připravené plnit budoucí limity EURO IV. Nový kokpit, revolučně řešený systém topení a klimatizace.
Actros je těžké nákladní vozidlo o celkové hmotnosti 18-42t, vyrábějící se v silničním a stavebním provedení. Vozidlo je osazeno 6ti a 8mi válcovými motory do V o výkonu 320-578 PS. Šest provedení kabiny umožňují najít optimální pracoviště pro řidiče.
Vozidlo je vybaveno elektronickým systémem Telligent - servis, které optimalizuje provoz vozidla, Telligent - brzdový systém, který rovnoměrně rozděluje brzdný účinek na jednotlivá kola a hlídá opotřebení brzdového systému, Telligent - rozjezdový asistent, Telligent - motor, který optimalizuje spotřebu paliva, Telligent - řazení a Telligent - niveau (kontrolují výšku vozu na vzduchově odpružených nápravách), za příplatek pak Telligent- regulace odstupu, Telligent - kontrola jízdy v pruzích, Telligent - kontrola stability (obdoba ESP u osobních vozů).
Díky těmto technickým lahůdkám je servisní interval Actrose až 150 000 km u motoru EURO 3.
Mercedes-Benz CR
Mercedes-Benz Actros MPII
Nejstarší z řady trucků Mercedes-Benz prošel omlazovací kůrou, která je zaměřena zejména na řidiče.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Soukup, Hanychová a vyřizování dluhů! Může za to Dopita, říká miliardář
-
Rekordní Madonna v Brazílii: Show popové hvězdy viděly statisíce lidí!
-
Boston Bruins pokazili sen českých fanoušků! Pastrňák zatím na domácí MS nepřijede
-
Středeční počasí: Jak bude na Den vítězství?
-
Audrey Hepburnová (†63): Filmová legenda by dnes měla 95. narozeniny!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?