Audi na domácím trhu kraluje prémiovým vozům

A4 | foto: Audi

Podle údajů prodejnosti prémiových značek na německém trhu se vloni nejvíce dařilo automobilce Audi.

Její modely v silné domácí konkurenci značek BMW či Mercedes-Benz obsadily první místa hned v několika kategoriích. Nejúspěšnějším prémiovým vozem vůbec se stalo Audi A4, jehož 98.714 nových registrací nepřekonalo žádné jiné takzvaně prémiové auto. Své třídě vévodila i její větší sestřička „á šestka“, která za rok 2008 zaznamenala 45.304 prodaných aut. A zájem byl i o druhou generaci modelu TT. 10.630 nových majitelů jej vyneslo na vrchol žebříčku sportovních vozů na německém trhu.

Automobilce Audi se vloni rovněž podařilo zvýšit svůj podíl na domácím trhu o osm desetin procenta na celkových 8,1 %. Rupert Stadler, předseda představenstva Audi AG, k tomu říká: „Audi v současné době roste rychleji než kterákoliv jiná evropská prémiová značka. A doufáme, že se nám díky novým modelům podaří tento trend udržet. Ve složitém tržním prostředí chceme především zvyšovat svůj podíl v Německu a v západní Evropě“.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy