O běsnivém GT-R SpecV se mluví jako o autě na pomezí závodní a silniční kariéry. Adekvátně na to i vypadá.
SpecV nabídne neupravený motor 3,8 turbo z původního GTR, upraveno ale bude vše okolo, především převodovka.
Díly jsou upraveny a zušlechtěny tak, aby vydržely i extrémní používání. Výfuk je kupříkladu kryt titanovým pláštěm.
Samozřejmostí u takovéhoto vozu je přepracovaný podvozek, především tedy jeho odpružení. Řádného tuningu se dočkaly i brzdy, které jsou nyní keramické a řádně velké. Do kol se vejdou, vždyť jde o 20palcové disky Nismo.
Prodeje v Japonsku začínají se začátkem února, ale Nissan se nijak netváří že by chtěl SpecV nabídnout mimo Japonsko. Cena je tam stanovena na necelých 16 milionů jenů, tedy asi 3,25 milionu korun.