Aechenský tuner tak má nyní upravenou kompletní trojkovou řadu, včetně modelu M3. Německá preciznost je vidět na první pohled, pojďme se ale na celou věc podívat trochu podrobně.
A začněme vnějším vzhledem. Kola podle mnoha lidí dělají auto, a tady to mohu jen potvrdit. Jejich název je Type IV BiColor a jsou k dispozici ve velikostech 18 a 19 palců. Zpětná zrcátka jsou menší a lépe je obtéká vzduch díky vylepšené aerodynamice. Dle slov úpravce vypadá vůz rychle i když stojí, k tomu mu pomáhají velmi povedené spoilery a prahy. Zadní světlomety obsahují samozřejmě LED diody.
Tlumič výfuku je samozřejmě také upraven a má ten správný zvuk. Podvozek se dočkal tužších stabilizátorů a poladěných tlumičů. Brzdy jsou samozřejmě sportovní.
Nyní něco k motorům. Zájemcům, kteří si vyberou motor 3.0d, AC Schnitzer připravil novou ECU jednotku. Původní hodnoty 245 koní a 520 Nm poskočily na 284 koníků a 570 Nm. Nedostatkem výkonu a síly tedy trpět nebudete. Ostatní motory mají stejné charakteristiky jako u předchůdce.
Bílá barva 'bávu' opravdu sluší. Nezbývá než doufat, že jich na silnicích uvidíme co nejvíce.