Tato renovace měla sloužit k ověření, zda jsou schopni restaurovat závodní auto jejich otce z roku 1967, nalezené na zahradě nedaleko Kopřivnice.
Od roku 1993 se s touto Tatrou zúčastňovali veteránských soutěží a zároveň pracovali na renovaci další, tentokrát oranžovo - černé ostré závodní verze T603 B5.
Od roku 1996 se tým s tímto vozem, představeným v květnu téhož roku v muzeu Tatra v Kopřivnici, pravidelně účastní závodů na okruzích a do vrchu v MČR. Pravidelně se také účastníme norské Rally Trondelag, kde společně s norským spolujezdcem Oddvarem Karlsenem sbíráme vavříny v kategorii veteránů.
V roce 2000 na základě schválení továrny Tatra Kopřivnice oficiálně vznikl Tatra 603 team a od tohoto roku také máme k dispozici speciál Tatra Ecorra Sport V8, který jsme upravili do závodní podoby a od té doby prochází neustálým vývojem. S tímto vozem bojujeme v seriálu MČR závodů na okruzích, kde se zaměřujeme hlavně na vytrvalostní závody.
Sídlo týmu je v Kopřivnici, kde také probíhá většina prací na obou vozech.
Tým disponuje dvěma naprosto vyjímečnými vozy, které jsou pro média i veřejnost velmi zajímavé - prvním je historická Tatra T2 603 B5, se kterou se účastníme závodů historických vozů do vrchu, na okruzích a vybraných soutěží v ČR i v zahraničí.
Druhým je Tatra Ecorra V8 Sport postavená na kratším podvozku luxusní limuzíny T700 jako speciál pro překonání českého rychlostního rekordu, kterou jsme upravili pro závody na okruzích.
Děkujeme týmu Tatra 603 za tyto zajímavé materiály, které dokazují, že v českých rukou je možné vyrobit plnokrevný závodní superspeciál. Přejem do další závodů mnoho úspěchuů a také hodně sponzorů.
Materiály: Tatra 603 Team