Jedna z nejstarších automobilek, Packard, byla založena v posledním létě předminulého století. Vyráběla jedny z nejlepších aut své doby, byla známa díky řadě inovací, které každý nový model doprovázely. Zkrátka svého druhu ikona, která se svoji slávu vydobyla především ve svém domovském přístavu - v USA.
Značka přestala vyrábět na konci 50 let. Vlastníci značky se v 90. letech pokusili projekt obnovit. Postavili dokonce i prototyp nového vozu, ten se ale nikdy nedočkal výroby. I on obsahoval tradiční motor V12.
Dnes, 10 let po pokusu o znovuobnovení, je značka k prodeji včetně všech dokumentací, podkladů a jako bonus i onoho prototypu a to za vyvolávací cenu 1,5 milionu dolarů.
Dnes je obnovování značek v módě, vždyť před pár dny jsme psali o znovuobnovení Daimleru, jinak vzpomeňme třeba luxusní Maybach nebo Bugatti.