Co je za problém? Všechny tři Up!y byly koncipovány jako vozy s motorem vzadu a pohonem zadní nápravy. Tedy taková reminiscence na brouka.
Ekonomové ale mají ve zvyku škrtat a tomu se nevyhnul ani tento projekt. Vzhledem k tomu, že v současné době žádný vůz koncernu, s výjimkou Porsche 911, které k přetvoření tohoto typu není příliš vhodné, nevyužívá podobné stavby, není možné sdílet mezi modely jednotlivé díly. Právě vývoj jednotlivých komponent bez možnosti sdílení by celý projekt neúměrně prodražilo.
Ani představa, že totožný vůz bude vyrábět celý koncern, cenu nespasí, takže je třeba se poohlížet po alternativním řešení. Tím je klasické uspořádání s motorem vepředu. Takových dílů by bylo dost.
Zajímavé je, že i přes tyto problémy u Volkswagenu hodlá Fiat vyvinout stejně koncipovaný model. Jak to dopadne u něj, to je zatím ve hvězdách.