O novince jsme psali již před několika měsíci v tomto článku. Nyní se automobilka ukázala se svým výtvorem na okruhu.
V této chvíli se podařilo hmotnost srazit na 1100 kilo. To ale Mosleru nestačí a plánuje další opatření za účelem snížení i této hmotnosti.
Inženýři chtějí nasadit karbonové brzdy namísto těch současných, ocelových. Nové odpružení bude o něco lehčí, sedačky využijí maxima karbonu a ze stejného materiálu bude i nová spojka.
Cílem je srazit hmotnost o 60 a více kilo. Dočkáme se tak sporťáku s hmotností kolem tuny a výkonem 620 koní?
Jen tak mimochodem, všechny hmotnosti jsou uváděny s plnou nádrží a všemi kapalinami...
Mosler MT900 GTR XX na testovací dráze
Závoďák na silnice, Mosler MT900 GTR XX, se pustil do testování na okruhu. Výsledkem má být jeden z nejlepších supersportovních vozů celé planety. Nebude mít punc Ferrari či Lamboghni, zato řidič si užije mnohem více.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jaká byla Simona Postlerová (†59)? Dagmar Havlová promluvila!
-
Rusové stále usilují o život Zelenského. Kontrarozvědka odhalila agenty FSB
-
Vražda v Plzni? Policie vyšetřuje podezřelé úmrtí ženy v centru města
-
Tomáš Hertl za Česko na domácím MS? Je rozhodnuto!
-
Tomáš Hertl za Česko na domácím MS? Je rozhodnuto!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?