Šestilitrový vidlicový dvanáctiválec má atmosférické plnění, ale díky úpravám na výfukovém potrubí a použití nízkoodporových katalyzátorů jeho výkon v 8200 otáčkách dosahuje nově hodnoty 700 koní (514 kW), maximum točivého momentu vrcholí v 5800 otáčkách hodnotou 715 Nm. Použity jsou nové výfukové svody, podobné svodům z Ferrari FXX, upraven bylo sací potrubí, osazeny vysokopropustné vzduchové filtry, překalibrováno bylo nastavení elektronické řídící jednotky ECU.
Upravena byla také škrticí klapka, která dostala nastavitelný a dálkově ovladatelný motýlkový ventil, nové jsou koncovky výfuku a tlačítkem lze ovládat i zvuk, který výfuk produkuje.
Zajímavé jsou výkonové parametry upraveného Enza - maxiumální rychlost přesahuje 370 km/h. Zrychlení z klidu na 100 km/h trvá 3,5 sekundy, na dvoustovce je Enzo za 9,5 sekundy a třístovky dosáhne za rovných 22 sekund.
Kola vozu lze nalakovat do barvy, kterou si zvolí zákazník. Disky kol jsou vyrobeny ze speciálních slitin s nízkou hmotností. Přední kola mají rozměr 10J x 19 palců, s pneumatikami 265/35 ZR 19. Pro zadní nápravu jsou použita kola 13Jx20 palců s pneumatikami 335/30 ZR 20. Pneumatiky jsou dodávány firmou Michelin.
Ve voze je použit systém kontroly tlaku v pneumatikách; tento tlak je zobrazován spolu s teplotou pneumatik samostatně pro každém kolo na palubním displeji. Upraven byl i sportovní podvozek - nastavitelný je nejen útlum tlumičků, ale i jejich tuhost podobně, jako u vozu FIA GT MC12. Zachována je přitom funkce integrovaného zvedáku vozu.
Vůz dostal i výkonnější a odolnější spojku, která je extrémně lehká. Na výběr je ze dvou třecích směsí - strada a pista. Nová je rovněž řídící jednotka řazení, která dosahuje stejných řadicích časů jako u Ferrari FXX.
Zdroj: Edo Competition