Asi největší překážkou k výrobě Roadsteru bylo to, že inženýrům se nepodařilo zkonstruovat dostatečně spolehlivou dvoustupňovou převodovku. Řešením nakonec bylo nahrazení zamýšleného dvoustupně... a teď čím. Tisková zpráva říká, že byla nahrazena jednostupňovou převodovkou, ale není to trochu nesmysl?
Čekám, že v této jednostupňové převodovce bude vpřed, vzad a neutrál a proto nejde jen o pevný kus kovu, ale o opravdovou převodovku. A i o tom zpětném chodu trochu pochybuji, neboť elektromotoru je docela jedno kterým směrem se točí.
Kvůli tomuto řešení spadla původní hodnota zrychlení ze skvělých 4 sekund na stále slušných 5,7.
Tesla Roadster je jedním z prvních opravdu použitelných elektromobilů-sporťáků. Ani kapsa s bateriemi neznemožnila konstruktérům dosáhnout dost vysoké hmotnost k tomu, aby zabil sportovní potenciál.