Základní silueta vozu respektuje v současné době oblíbený vejčitý tvar, jenž je nejen moderní a líbivý, ale i praktický co do využití interiéru a nízkého koeficientu odporu vzduchu. Jeho nízká hodnota se pak odráží v nižší spotřebě a nižší produkci škodlivin. Vejčitý tvar a malé převisy před nápravami však spolu příliš dohromady nejdou, designéři ale tuto problematickou část vyřešili tak, že na ni upozornili vytaženými blatníky, zvláště pak v případě předního. Exteriér mnoho nového a neotřelého nepřinesl, více pozornosti bylo věnováno užitné hodnotě.
Koncept se vyznačuje plochou podlahou a absencí sloupků mezi předními a zadními dveřmi. Lze předpokládat velmi pohodlné nastupování. Čtyřmístný automobil působí uvnitř podobně jako jiné koncepty značně futuristicky, především pak sedadla na první pohled připomínají modernější umělohmotné sedačky z tramvají MHD.
O pohon se stará benzínový tříválec s objemem 660 ccm, jenž má produkovat výkon 47 kW. Malý výkon, nízká váha, převodovka CVT, to vše je zaměřeno na nízkou spotřebu a HSC má ujet 100 kilometrů za 4,1 litru benzínu.