Světoznámá firma Karmann připravila pro Volkswagen další dílko. Po obřím úspěchu brouka s otevřenými krovkami, které měl na starosti též Karmann, má tato firma u Volkswagenu velmi dobrý zvuk.
Karmann stojí i za konkurenčními kabriolety, všechny však mají jednoho společného jmenovatele. Je jím plechová skládací střecha. Volkswagen jde svojí cestou a stále věří v látkovou budoucnost.
Vše je odvozeno od Pola GTI. To má pod kapotou starý dobrý 1,8 T o výkonu 150 koní. Velmi dobrý základ pro tuning. Vepředu se toho příliš nezměnilo. Z bočního pohledu je potom patrný nový oblouk střechy, který se mnohem více přibližuje siluetě kupé. Díky tomu, že ve kufru nebere prostor plech, ale pouze se tam snadno seskládá trocha látky, podařilo se vytvořit příjemnou, ničím nerušenou a uměle neprotaženou záď.
Zadní část je naprosto přepracována. Víko kufru je nyní uchyceno mnohem více vepředu a otvírá se lehce atypicky. Kufr je poměrně slušně velký, dle složení/natažení střechy se jeho objem pohybuje mezi 150-300 litry. Dole je patrná sdružená koncovka výfuku a difuzor.
Polo cabrio nabízí poměrně velmi atraktivní design a v době plechových střech jde o příjemný závan, téměř již nostalgie. Věříme, že dostane-li se kabriolet do sériové produkce, nezklame a své zákazníky si najde.