Vezměte jedno Céčko od Mercedesu, zahoďte starý motor, již nebude potřeba. Vezměte nový, ručně vyráběný V12 biturbo od Brabusu, trochu jej polaďte a vsuňte pod kapotu svého Céčka. Doplňte několika málo nenápadnými spoilerky, přidejte přední nárazník s obřími vstupy pro chlazení a sání motoru a máme hotovo. Přesně takto postupoval Brabus u Bullitu.
Do C-klasse se mu podařilo vmačkat vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 litru, který k životu povzbuzují ještě dvě turbodmychadla. Díky tomu dosáhne na výkon neskutečných 730 koní a točivý moment 1320 Nm. Ten musel být skrouhnut na „pouhých“ 1100. Důvod je prostý, převodovka to zkrátka nezvládala.
Takovýto sedan pokoří stovku pod 4 sekundy a na 200 se rozjede za 10,5. To jsou opravdu famózní výkony, zvlášť když se k nim přidá maximálka 360 km/h.
Výborně je řešena aerodynamika, ta se totiž obejde bez monstrózních křídel, vystačí si jen s difuzorem a malou odtrhovou hranou na kufru. Vepředu zase pomáhá upravený nárazník. V interiéru můžeme čekat hojné použití Alcantry, sportovních doplňků a opravdu sportovních sedaček.
Zbytek, jako obvykle, ve Frankfurtu.
zdroj: Brabus