Edo Ford GT - lze skvost dále šlechtit?

GT | foto: Edo competition

Německý úpravce Edo competition, sídlící v Aahlenu, se rozhodl pro úpravu dalšího skvostu - Fordu GT.

Podařilo se mu navýšit výkon vozu o 60 koní, a to pomocí implementace sportovního katalyzátoru, který je složen z 200 katalytických buněk, a také pomocí tuningu motoru, který se zaměřil především na úpravu datových map v elektronické řídící jednotce. Samozřejmostí při těchto úpravách bylo individuální ladění výkonových parametrů na dynamomentru. Výkon narostl i díky použití sportovního výfuku, vyrobeného z nerezové oceli, který je vybaven záklopkou. Díky tomu je možno měnit hlasitost zvukového projevu vozu.

Na voze jsou provedeny následující úpravy:
 - implementace výfukového systému z nerezové oceli
 - 3 panely na kapotě motoru jsou vyrobeny z uhlíkových vláken
 - Vůz dostal speciální zadní křídlo na zadní odtrhové hraně vozu
 - k dispozici jsou kola různých barev a tvarů
 - vůz informuje řidiče o tlaku plynu a teplotě plynu v každém z kol samostatně

Změněn byl také design exteriéru vozu - například je použito zcela odlišného lakování.
Na podvozku je použita technologie nezávisle nastavitelného tlumení - nastavovat lze jak útlum, tak tuhost odpružení.
 
K dispozici jsou závodní kola v několika typech designu.

Technická data

motor:
 - vidlicový osmiválec V-8
 - typ DOHC, 4 ventily na válec
 - přeplňování turbodmychadlem
 - výkon 610 koní v 6500 otáčkách za minutu
 - točivý moment 800 Nm ve 4500 otáčkách za minutu

Jízdní výkony:
 - maximální rychlost přes 340 km/h
 - zrychlení 0 - 100 km/h za 3,7s (u sériového provedení 3,9 s)

Foto: Edo competition

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy