Bezpochyby nejmarkantnějším úspěchem je 22% meziroční nárůst prodeje za období leden-září 2006, který Fiat řadí na čelní pozici coby nejrychleji rostoucí značku v západní Evropě. Úspěchu dosáhl Fiat především v zemích mimo Itálii (+28%), zatímco na jejím domácím trhu činil růst 19%. A nejen to,
ve svém tradičním segmentu - malých vozech a minivozech - se Fiat poprvé po 4 letech opět stal nejprodávanější značkou.
Za období 2005-2006 Fiat dosáhl rovněž významné regionální expanze. Nyní se Fiat kromě svých tradičních evropských a latinskoamerických trhů nově rozšířil i do zemí Ruské federace, Austrálie, severní Afriky a dalších zemí latinské Ameriky.
Veškeré úspěchy jsou kromě značného úsilí managementu a zaměstnanců automobilky podpořeny těmito faktory:
Důraz na design: Fiat se vrací ke klasickým italským tvarům. Dokládají to nedávné modely Croma, Grande Punto a Panda, v roce 2007 v tomto trendu budou úspěšně pokračovat nové Bravo a Fiat 500.
Důraz na bezpečnost: Bezpečnost je dnes jedním ze základních faktorů při rozhodování o koupi nového vozu. Již dva modely – Croma a Grande Punto – obdržely maximální hodnocení 5 hvězdiček v testech EuroNCAP, stejné ambice si dělá i nové Bravo.
Důraz na ekologii: Úroveň emisí dosahovaných vozy Fiat je výrazně pod celotržním průměrem. Fiat má rovněž vedoucí postavení ve výrobě ekologických automobilů s pohonem na zemní plyn. V ČR jsou dnes s tímto pohonem nabízeny Multipla, Doblò Cargo a Punto Van, v příštím roce se nabídka rozšíří o Fiat Panda.
Výsledky Fiatu za poslední dva roky lze tedy shrnout těmito slovy: „Fiat se vrací do elitní ligy!“