Nejsilnější jednotkou je R500, do něj Kleemann nainstaloval svůj Kompresorový kit a zvýšil tak výkon na 455 koní a 585 Nm kroutící síly. Tento systém je možno použit i pro slabší verzi R350 s 6-ti válcovým motorem o obsahu 3,5 litru, k dispozici však bude až po Novém roce.
Silný turbodieselový V6 s označením R320 CDI je možno upravit přídavným KB – Boxem, který pracuje podobně jako řídící jednotka, ovšem s pozměněnými daty, tak že výkon vzrost o 35 koní a 80Nm na 258k a 490Nm.
O bezpečí a dynamiku se postarají 18“ – 20“ slitinová kola, nebo za příplatek KB8 brzdná soustava s větranými kotouči o velikosti 380mm a 8-pístovými třmeny. Podvozek AirMatic může být doplněn o jednotku Kleemann EBL, která elektronicky snižuje vozidlo o 30mm blíže k zemi.