Lotus je podobně jako jiná sportovní auta známý svým nepohodlím. V Exige nebo Elise si užijete spoustu zábavy, ale pokud vám není třiadvacet a netrávíte půl týdne cvičením, pravděpodobně za tu zábavu zaplatíte tím, že se z auta pak už prostě nedostanete. Lotusy jsou nízké, tvrdé, mají sportovní sedadla a žádné opěrky, prostě pohodlí srovnatelné s motokárou.
Ale Lotus Europa S to chce změnit.
Podle několika automobilových časopisů, které už měly tu čest s nováčkem na evropském trhu, je Europa větší než Elise i Exige a je i o něco těžší, ale hlavně, uvnitř je více místa. Posadit se můžete do kožených sedaček a nohama budete šlapat po koberečcích, což se v Lotusech dosud nestávalo. Také můžete využít služeb satelitní navigace a do kufru se vám podaří nacpat něco víc než obálku s letenkami, jeho objem je totiž celých 154 l. Dobře, budou to dvě obálky s letenkami a kabelka vaší přítelkyně.
Podovozek Europy je nastaven tak, aby snesl i méně kvalitní silnice, ale jásat nad jeho kvalitami nebudete. Tohle GT od Lotusu je kompromisem mezi přísnými sportovními vozy a komfortními cestovními auty, ale od ani jednoho z rodičů bohužel nezdědilo to nejlepší. Na Lotus je Europa velmi pohodlná. Ale na dlouhé cestování.. ne. Pokud toužíte po Lotusu a chcete aspoň trochu pohodlí, zajeďte si do Anglie pro Europu S. Vezměte si s sebou alespoň 33 tisíc liber, protože tolik stojí tohle auto v základní verzi, a nečekejte, ani metalízu, ani že Europa bude stejně dravá jako její menší sestřičky.