Subaru vítězí v německých statistikách závad

Subaru | foto: Subaru ČR

Po úspěchu ve statistikách TÜV Autoreport 2006 Subaru obstálo i v dalším hodnocení poruchovosti, prošel na jedničku i v německém hodnocení ADAC AutoMarxX 2006.

Při vyhodnocení statistik závad za rok 2005 prováděného ADAC AutoMarx obsadila značka Subaru 1. místo před Mini a Mazdou. V ohnisku aktuálních výzkumů byla dlouhodobá jakost a tak získala statistika závadovosti speciální zohlednění v AutomarxX.  Podle něho mají řidiči Subaru v roce 2005 s průměrným definičním poruchovým číslem (počet poruch na 1.000 registrovaných vozidel) o hodnotě 7,12 nejnižší kvótu výpadků mezi všemi výrobci a Subaru se umístilo před Mini, Mazdou, Toyotou, Hondou a Mitsubishi. V porovnání s předcházejícími roky se tak Subaru výrazně zlepšilo: V předchozích letech 2004 a 2003 činila hodnota definičního poruchového čísla 8,1 a specialista na vozy s pohonem všech kol tak ve statistice poruchovosti obsadil vždy druhé místo.

Ve „spokojeností s produktem“ obsadilo Subaru 3. místo se známkou 1,33 za Porsche a Toyotou. Excelentní výsledek v aktuálním hlášení stanic technických kontrol – TÜV Autoreport 2006, v němž Subaru Forester vyhrál „královskou třídu" jednoletých až tříletých vozidel, přinesl pro Subaru se známkou 1,62 3. místo za Porsche a Toyotou.

Tyto dobré výsledky přinesly značce Subaru pozitivní ohlasy v tisku, které se odrážejí v AutoMarxX v kategorii „síla trendu“. Zde se Subaru zlepšilo a se známkou 1,67 z desátého místa z minulého roku se posunulo na 4. pořadí v aktuálním ADAC AutoMarxX z června 2006.

„Tajemstvím úspěchu Subaru na světových trzích je vedle vynikající péče o zákazníky také mimořádná kvalita produktů Subaru", vysvětluje Petr Neuman, ředitel Subaru ČR, toto dobré umístění. Spolehlivost totiž vytváří také spokojenost. „Spokojení zákazníci jsou našim největším kapitálem. Vyrábíme excelentní, spolehlivá auta. V našich servisech je zákazník skutečně na prvním místě, důkazem jsou servisní výkony, které naše zákazníky přesvědčují. Řídit Subaru činí člověka spokojeným a tak to má také zůstat."

V průběhu výzkumu AutoMarxX, jež je realizován odbornou vysokou školou Gelsenkrichen ve spolupráci s ADAC, prováděla společnost ADAC dvakrát ročně průzkum u řidičů 33 nejdůležitějších automobilových značek v Německu. V pořadí umístění výrobců hraje vedle otázek různých kategorií, jakými jsou image značky, síla na trhu, spokojenost zákazníků a kvalita produktu, důležitou roli také statistická vyhodnocení o četnosti poruch.


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy