Pět let značky Hyundai na českém trhu

Sonata | foto: Archiv AutoRoad.cz

Pět let v dějinách většinou příliš neznamená, ale ve světě obchodu může být pět let klíčových. Pro značku Hyundai na českém trhu znamenalo minulých pět let opravdu hodně.

Během nich se jí totiž podařilo dostat z role benjamínka až ke kvalitní a široce respektované značce.

Zatímco v roce 2001 mnozí ani nevěděli, co název Hyundai znamená, dnes by už snad každý odpověděl, že jde o korejskou automobilku vyrábějící kvalitní automobily. A to platí nejen pro segment osobních, ale i užitkových vozů. Svou významnou roli právě na tomto poli Hyundai potvrdilo i na letošní automobilové výstavě Autotec 2006 v Brně.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy