Opel Astra Steinmetz - závodník na LPG

Astra Steinmetz | foto: Steinmetz

Vyšší výkon a nižší spotřeba, to jsou hlavní znaky Astry, upravené světoznámým úpravcem Steinmetz. Recept tkví v upraveném motoru s 260 koňmi v kombinaci s LPG systémem.

Aerodynamický balíček tvoří nový přední nárazník s velkými otvory pro chlazení brzd a novou masku typu II. Zadní část pak zdobí střešní křidélko, zadní spoiler a v něm dvojice výfuků. Obří blatníky vyplňují pěti-paprsková kola Steinmetz ST4 Bi-color v černo-stříbrné barvě o velikosti 8x18“ s kvalitními okruhovými pneumatikami. Interiér zahrnuje sklápěcí sportovní sedadla Recaro posazených níže než u sériové Astry a hliníkové doplňky.

Motor vychází z nejsilnějšího modelu GTC 2,0 Turbo s 240 k, ten byl posílen o dalších 20 k pomocí nové mapy v řídící jednotce. Pouhým přepnutím tlačítka se aktivuje pohon na plyn – LPG, ten vám podstatně sníží náklady na provoz, přitom výkon 260 koní zůstane nezměněn! Nezbytnou součástí je sportovní spojka Sachs, která si bez problémů poradí s přenosem tak vysokého výkonu a kroutícího momentu. Pro závodní chování vozu je také pozměněn podvozek firmou Drexler Motosport. 


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy