Nový Mitsubishi Outlander a 19000 prodejů

Outlander | foto: Mitsubishi Motors

Od uvedení do prodeje, v polovině října loňského roku, již 19 000 prodaných vozů na domácím trhu v japonsku!

Od svého uvedení na domácím trhu v říjnu 2005 zaznamenal nový Mitsubishi Outlander prodeje mnohem vyšší než kterékoliv jiné SUV v Japonsku. Prodeje předstihly nejenom vlastní předpokládaný plán, ale především pak konkurenci.

Akumulované prodeje 18 921 vozů za období říjen-březen posunuly nový Outlander na vrchol prodejní tabulky SUVs. Dostal se tak před Toyotu Harrier* a Toyotu RAV4. Outlander byl také nejprodávanějším vozem v měsících listopad a prosinec 2005 a v únoru 2006. Nejbližší konkurenti Outlanderu (Toyota RAV4 a Nissan X-Trail) zaregistrovali o 4000 vozů méně než Outlander**. V porovnání k původnímu měsíčnímu prodejnímu plánu 2 000 vozů, dosahují dnes prodejní čísla téměř 160%.

Nový Outlander se bude brzy podílet i na prodejích na exportních trzích: po jeho premiéře na autosalonu v New Yorku 14.4., bude v prvním kvartálu roku 2007 následovat jeho evropská premiéra. Outlander se, s ohledem na svoji pozici přesně ve středu evropského segmentu středních SUV, bezpochyby bude podílet na úspěšném růstu prodejů Mitsubishi Motors Europe (prodej 265 685 vozů v roce 2005 představuje nárůst o 17,7% oproti 2004).

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy