Oba tyto agregáty budou sériově vybaveny filtrem pevných částic FAP. Čtyřválec HDi má objem 2,2 litru a poskytuje výkon 170 koní. Tohoto výkonu je dosaženo pomocí biturba. V nízkých otáčkách pracuje pouze jedno turbodmychadlo a od 2.700 otáček se přidává druhé. Při 1.500 otáčkách je k dispozici točivý moment 370 Nm. 2,2 HDi FAP je kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou. Sprint z nuly na 100 km/h zvládne za 8,7 sekund a dosahuje maximální rychlosti 225 km/h. Průměrná spotřeba udávaná Peugeotem je 6,1 litru nafty na 100 km.
Motor o objemu 2,7 litru V6 HDi FAP byl doposud znám jen z 407 Coupé. Nyní však bude k mání i v 407 sedan a SW. Tím skompletoval Peugeot paletu dieselových motorů pro modelovou řadu 407, která již zahrnuje 1,6 HDi FAP se 109 k, 2,0 HDi FAP se 136 k a již zmiňovaný 2,2 Biturbo.