Dynamicky stylizovaný přední spoiler, široké postranní prahy a mohutné zadní přítlačné křídlo propůjčují vozidlu agresivnější vzhled. Podvozek byl ušit na míru, tak že Porsche je přibyto o 25mm blíž k silnici. Díky progresivnější charakteristice pružin jsou reakce vozidla rychlejší a komunikace s volantem intuitivnější.
V každém případě sedí Carrera 911 jako přibitá. Vzpěry McPherson, vylepšené Hamanem přispěli torzní tuhosti a akcelerace je hbitější. Blatníky jsou vyplněny klasickými více-paprskovými límcovými koly PG3, které ukrývají posílenou brzdnou soustavou. Interiér působí opět sportovním pocitem, nalezneme zde hliníkové pedály s nožní opěrou a mnoho doplňků s logem Hamann.
Na motoru úpravce usilovně pracuje. Chystá se přepracovaná sací soustava, sportovní katalyzátor s upraveným výfukovým potrubím a tlumičem výfuku, jiný zadní difuzor či střešní spoiler.