Obravdová šířka narůstá díky rozšířeným podběhům kol a bočním prahům. Přední spoiler a zadní křídlo mají za úkol snížit vztlak. Pohled na zadní část je kompletní s čtyřmi koncovkami výfuku. JE Design Leon je vybaven polohovacím podvozkem, který umožňuje snížení mezi 35 a 65 milimetry. Kontakt s vozovkou udržují 18 palcová litá kola s titanovým šroubovým spojením a pneumatikami o rozměrech 255. Dalším lákadlem může být Lambo styl dveří, které se otevírají nahoru.
Opravdu žhavý je Seat Leon s upraveným motorem TFSI. Dvoulitrový agregát je již sériově vybavený 185 koňmi a 270 Nm. Díky modifikaci řídící jednotky motoru poskytuje tento turbomotor 244 koní a 355 Nm. To Leonu umožňuje dosahovat lepších jízdních výkonů, maximální rychlost je 242 km/h. K dosažení 100 km/h z místa postačí španělskému vozu 6,4 sekundy, sériově 7,8.