Na evropském trhu by se Sentra velikostí řadila mezi Almeru a Primeru. Na podzim by měla přijít k prodejcům a cena bude od 15 000 USD.
Dvoulitrový benzínový motor s výkonem 135 koní dopomáhá Sentře k dobrým jízdním výkonům. 90 procent maximálního točivého momentu 190 Nm je k dispozici již od 2 400 otáček. Přenos síly na přední nápravu zajišťuje šestistupňová manuální převodovka nebo bezestupňový plynulý převod CVT. Produkován byl tento model Nissanu bok po boku s o něco menším Nissanem Versa v mexické výrobě Nissan.
Designu přední části Sentry vládnou pro Nissan charakteristické světlomety. Interiéru zase jasné kruhové ukazatele a tříramenný multifunkční volant. Nová Sentra je o 6 cm delší, o 8 cm širší a o dobrých 10 cm vyšší než model uvedený v roce 2000. Sériově bude Nissan Sentra jezdit na 15 palcových kolech, pro sportovní verzi 2,0 S budou k dispozici 16 palcová. K sériové výbavě budou patřit přední airbagy, sedadlo spolujezdce s pamětí poloh a aktivní hlavové opěrky.