Nyní přichází posílení a varianta Turbo S. Biturbomotor na bázi stejného 4,5 l V8 však poskytuje výkon o 71 koní vyšší, tedy 521 k. K tomuto posílení výkonu dopomáhají dva zdokonalené chaldiče plnícího vzduchu s vyšší účinností, o něco vyšší přeplňovací tlak a adekvátně přizpůsobené řízení motoru. Vůz bude mít světovou premiéru na autosalonu v Los Angeles od 6. do 15. ledna.
Vůz má i vyšší točivý výkon, který vystoupal až na 720 Nm a působí od 2 750 do 3 750 otáček. Těmito hodnotami je Cayenne Turbo S po Carreře GT druhým nejsilnějším autem od Porsche. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 5,2 sekundy a maximální rychlost stoupla oproti předchozímu Turbu S na 270 km/h. Spotřeba zůstává nezměněna - 15,7 l/ 100 km a stejně tak zůstává i automatická šestistupňová převodovka Tiptronic.
Jako ostatní varianty Cayennu bude mít i nové Turbo S permanentní pohon všech kol. Podvozek zůstává také nezměněn včetně sériového vzduchového pérování se šesti stupni světlé výšky. Nová brzdová soustava vyžaduje nejméně 19 palcová kola. Ty však mohou být k vidění na voze maximálně v zimě, protože sériově je Cayenne vybaven 20 palcovými obutými do pneumatik o rozměrech 275/40. Sériová výbava zahrnuje i mnoho nadstandadních prvků jako například automatickou klimatizaci, navigační systém s barevnou obrazovkou, Surround systém od Bose, bixenonová světla a elektronický parkovací asistent. Turbo S bude stát asi 3,6 mil. Kč.