Benzínová varianta 318i bude vybavena variabilním řízením ventilů Valvetronic a variabilním seřízením vačkového hřídele. Motor disponuje výkonem 129 koní a výrobce udává spotřebu 7,6 litru na 100 km. Maximální točivý moment je vyjádřen hodnotou 180 Nm. Kombi zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 10,4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 206 km/h.
Vznětový kolega 318d poskytuje o trošku nižší výkon 122 koní, zato, jak už to u dieselů bývá, vyšší točivý moment, a to 204 Nm. O tichý chod motoru se starají obě vyrovnávací hřídele. Spotřeba udávaná výrobcem je 5,8 litru nafty na 100 km. 318d Touring zrychlí z 0 na 100 km/h za 10,9 sekund, dosahuje maximální rychlosti 204 km/h a obdobně jako 320d je sériově vybaven filtrem pevných částic.