Německá ikona – Porsche 911 Turbo

911/ 997 Turbo | foto: Pascal Piérart

Málokterá německá automobilka budí takový respekt jako značka Porsche, zvláště potom dlouho očekávaná poslední generace modelu 911 s označením Turbo.

Během posledního roku Porsche vytvořilo osm typů modelové řady 911 s označením 997 a sice: Carrera, Carrera S, Carrera cabriolet, Carrera S cabriolet, Carrera 4, Carrera 4S, Carrera 4 cabriolet a Carrera 4S cabriolet, ale žádné z nich není pro Porsche tak důležité jako model Turbo.

Tradičně jako většina horlivě očekávaných modelů je i představení Turba naplánováno na ženevský autosalon v březnu 2006 a to jak v coupé tak cabriu. S prodeji by se pravděpodobně mělo začít v červnu příštího roku.

Jak naše obrázky odhalují, turbo má okázale agresivnější styl než ostatní verze 911. Pohled připomíná podobnost s Carrerou 4S, ovšem nenechme se zmást, oproti slabšímu bratříčkovi je značně rozšířen! Další charakteristické rysy zahrnují hlubší přední nárazník s velkým vedením vzduchu k chlazení brzd, robustnější prahy pod dveřmi, chladicími kanály v zadních blatnících, předělaný zadní spojler, který zároveň odvádí horký vzduch ven z motorového prostoru a nove koncovky výfuku. V standartu nechybí 19ti - palcové kola. O vizuální úpravu se postará snížený podvozek.

Motor bude vycházet z původního modelu o obsahu 3,6 dopovaný turbem. Výkon bude zvýšen z 420 koní na cca 450 koní. Stovku by měl zvládnout do 4 sekund a pokračovat až přes hranici tří set kilometrové rychlosti a tím se postavit svým největším konkurentům Ferrari 430 a Lamborghini Gallardo.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy