Ten by měl být oficiálně poprvé představen v prosinci na autosalonu v Boloni a na trhu se objeví během prvního čtvrtletí příštího roku. Stejně jako jeho předchůdce se nový L200 bude vyrábět ve filiálce v Thajsku. Nový pick-up nebude mít jednoduchou pozici, pokud chce navázat na úspěchy svého předchůdce, jehož se od roku 1988 vyrobilo přes 700 tisíc. Jak naznačuje design přední části, bude mít nový pick-up hodně společného s konceptem Pajero Evo 2+2 z roku 2002 a následného závodního speciálu pro závody typu Paříž-Dakar Pajero Evolution. Vůbec atraktivní design bude zřejmě jedním z největších lákadel tohoto automobilu, což naznačuje již zajímavě tvarovaná dvoukabina a aerodynamicky optimalizovaná příď s typickými znaky nové generace automobilů Mitsubishi. K tomu by měla mít kabina ve verzi DoubleCab největší interiér ve svém segmentu. Nový L200 bude k dispozici také jako dvoumístný SingleCab a čtyřmístný Club Cab, do svého segmentu pak poprvé vstoupí s vyspělým systémem pohonu SS4WD, který známe například z velkého Pajera. Chybět však nebudou ani systémy kontroly trakce a jízdní stability, standardem by měla být 17palcová kola a L200 by měl údajně mít nejmenší poloměr otáčení ve své třídě. Revoluce se odehraje i pod kapotou, současný turbodiesel 2,5 litru nahradí moderní agregát se vstřikováním common-rail splňující normy Euro IV. Základem konstrukce L200 bude zcela přepracovaný žebřinový rám z uzavřených profilů vyrobený technologií hydraulického tváření, zadní kola budou nezávisle zavěšená, vzadu zůstane tuhá náprava.