Karoserie totiž dostala nové zadní křídlo, zakázkové výfukové potrubí anebo 22" disky kol. Kontroverznost auta je tak díky tomu na mnohem vyšší úrovni. Někdo jej totiž naprosto nesnáší, druzí ho naopak milují a chtějí ho mít ve své garáži. Přitom je X6 ve srovnání s X5 o podstatnou část nepraktičtější.
A právě proto AC Schnitzer chtěl tyhle dva světy lidí více sblížit a připravil si optický tuning. Vybral si k tomu verzi xDrive50i, coz obnáší pod kapotou instalovaný dvakrát přeplňovaný osmiválec s objemem 4,4litru. Jeho výkon dosahuje 449 koní a točivý moment 650 Nm je posílán na všechna čtyři kola.
Zcela nový bodykit doplňují také nové kryty zpětných zrcátek a difuzor integrovaný do zadního nárazníku. Pro lepší zvukový projev se bude určitě hodit upravený výfukový systém, který ale na druhou stranu nepřidal ani jeden kůň výkonu. I tak je tohle pro někoho šíleně divné BMW dostatečně rychlé a dravé.