O elektrickém posilovači řízení se většinu píše, že řidiči nepředává tolik informací, protože elektřina jednoduše odebere část citu ve volantu a odezva od předních kol je někdy tragická. Přitom má vše na svědomí snaha o nejnižší spotřebu, čímž se mimo jiné automobilky snaží dosáhnout instalací "elektriky".
Americký Ford si toho je taktéž vědom a řekl jedno velké dost. Pro novou generaci modelu GT přichystal klasický hydraulický posilovač. Ptáte se, jak je to možné? Kromě toho, že vůz má být stvořen pro opravdové závodní nadšence, je tu také fakt, že hydraulika pomohla srazit samotnou hmotnost auta.
Systém totiž nepotřebuje žádné elektromotory, nýbrž využije čerpadla, které pohání i hydraulické ovládání zadního křídla a zadního odpružení. Na vše je použit jeden systém, což zajišťuje nižší hmotnost a slibuje vynikající odezvu ve volantu.
Pro připomentí, pod kapotou nového GT pracuje 3,5litrový šestiválec se dvěma turby o výkonu přes 600 koní a točivým momentem lehce přes 700 Nm. Výkon pak půjde mezi přední a zadní nápravu v poměru 43:57.