Všichni víme jak krásně voní benzín, nejlépe ale při tankování „eMkovýho“ BMW. Kde kdo toužil po M7, limuzíně ohromných rozměrů, kam se vejde taky ohromný motor. Postupem času začala M7 dávat trochu smysl. Přece tu je M6 Gran Coupe, to už je jen krůček k M7. A navíc ve světle Audi S8 a Mercedesu S 65 AMG si všichni snaží odpovědět, proč BMW mlčí a dávno nelifruje jednu M7 za druhou.
G-Power si vzal toto břímě na sebe. Teda jen na půl. Vzal BMW 760i (F01 tedy předchozí generace) a upravil ho. Dvanáctiválcové bi-turbo po úpravě servíruje při 6000 otáčkách za minutu 513 kW (610 koní!) a už při 2600 otáčkách 870 Nm točivého momentu. Nárůst je tedy téměř 50 kW a 120 Nm.
Sprint z klidu na 100 km/h technici G-Poweru naměřili za 4,3 sekundy (to je o 0,3 sekundy lepší než AlpinaB7). O maximální rychlosti G-Power nic neuvedl. Takže asi stále elektronický omezovač na obvyklých 250 km/h.