Dle slov samotných zástupců značky se má jednat o "nejekonomičtější dvanáctiválcový motor v segmentu luxusních vozů," je vybaven systémem Start / Stop a technologií deaktivace válců. Motor také kombinuje technologii FSI od Audi s přímým vstřikováním s technikou TMPI od Bentley, která nabízí vícebodové vstřikování.
Pohonná jednotka má dále své vlastní adaptivní odpružení, které využívá elektromagnetický pohon k vyrovnání vibrací. Společnost rovněž potvrdila, že motor má "olejový okruh vhodný pro použití v terénu", který jak se zdá, naznačují, že bude použit v Bentley Bentayga.
Pokud jde o výkon, jednotka produkuje 608 koní a 900 Nm točivého momentu mezi 1500 - 4500 ot/min. To umožní dosud nezveřejněnému modelu zrychlení z 0-100 kmh za méně než čtyři sekundy a nejvyšší rychlost přesahující 300 km / h.