Model má karoserii z uhlíkových vláken, která zahrnuje nový přední spoiler, rozšířené boční prahy a nový zadní nárazník s integrovaným difuzorem. Vůz má také novou kapotu, denní LED svícení a kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken. Mezi úpravy se však zařadila i instalace sportovní výfukový systém a 22-palcová litá kola s pneumatikami Vredestein.
Kabina do značné míry zůstala zachována, ale tuner přidal navíc lehce přepracovaný volant, hliníkové nášlapy pedálů, ručně vyšívané podlahové rohože a osvětlené prahové desky. Zákazníci si mohou objednat také prémiové kožené čalounění a dekory z uhlíkových vláken nebo dřevěné obložení.
Pod kapotou se stále nachází twin-turbo 5,5-litrový motor V8, jenž může být naladěn na 800 koní a nabídne 1200 Nm točivého momentu. To umožňuje, aby vůz dosáhl zrychlení z 0-100 km/h do 3,6 sekundy, což je zlepšení o 0,4 sekundy. Kdyby to někomu připadalo málo, firma nabízí balíček M1000, který zvyšuje výkon na 1000 koní a 1400 Nm točivého momentu. V tomto případě činí zrychlení z 0-100 km/h za 3,2 sekundy a vůz dosáhne elektronicky omezené maximální rychlosti 300 km / h.