Úpravce se spojil s japonským tunerem Wald International, který měl na starosti vytvoření vlastního body kitu. Ten změnil vzhled tohoto S550 díky na zakázku vyrobené mřížce chladiče, velkým přívodům vzduchu v předním nárazníku a větracím otvorům za předními koly. Nápadné jsou zvětšené boční prahy, tónovaná zadní světla a nebo jiný zadní nárazník. Tím to ale rozhodně nekončí. Za litými koly v bílém lesku se na obdiv vystavují červené brzdové třmeny. Pětipaprskové disky jsou "obaleny" do pneumatik s nízkým profilem.
Co se týče výkonu, žádné změny se pod kapotou neuskutečnili. Tento konkrétní S-Class tak i nadále využívá bi-turbo osmiválec o objemu 4,7 litru s výkonem 449 koní od 5250 - 5550 otáček za minutu a maximálním točivým momentem 699 Nm. Ten je k dispozici v rozmezí 1800 - 3500 ot/min. Síla motoru jde na zadní kola přes sedmistupňovou automatickou převodovkou, a to uděluje limuzíně zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,8 sekundy.