První na řadě je X-BOW GT, který prošel řadou vylepšení po stránce motoru. Tato verze nyní obsahuje nové turbodmychadlo, optimalizované vysoce výkonné kompresní čerpadlo a na zakázku dělaný výfuk. To vše je doprovázeno čtyřválcovým 2,0-litrovým turbo motorem se zvýšeným výkonem z 285 koní a 420 Nm na 485 koní a 520 Nm točivého momentu.
To stačí ke zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než čtyři sekundy a k dosažení maximální rychlosti 257,5 km/h. Celý vůz stojí 130,000 Eur v ceně je krom vyššího výkonu a také uhlíkové zadní křídlo s nastavitelnými klapkami a upravený podvozek.
U verze X-BOW R se provedlo zvýšení výkonu ze 300 koní a 400 Nm na 455 koní a 500 Nm. Za cenu 120,000 Eur dostanete vozidlo, jenž dosáhne nejvyšší rychlosti až 248 km / h a k dispozici je s novou závodní převodovkou, spojkou, vylepšeným diferenciálem a podvozkem. V neposlední řadě je tu i okruhový X-BOW RR, který nabízí výkon 370 koní, nejnižší váhu ze všech variant a další optimalizace dílů motoru. To vše za cenu 110,000 Eur.