Zatímco exteriér vypadá jako standardní Camry a kde kdo by mu řekl jen pár tuningových dílů navíc, skutečnost je úplně odlišná. Jedná se totiž jen o skořápku, která se dá zvednout v celku, aby odhalila to nejpodstatnější na celém voze. Tím je samozřejmě motor, který jen podle vzhledu vypadá, že smete ze silnice snad naprosto vše.
Toyota byla zdrženlivá co se týče technických specifikací, ale model je vybaven trubkovým šasi a na zakázku kovanými koly s závodními pneumatikami. Vůz má také motor z obřího pickupu Toyota Tundra, takže znalci již vědí, že se jedná o 5,7-litrový osmiválec. Ten byl navíc vybaven kompresorem od firmy TRD a systémem oxidu dusného. To umožňuje "obyčejné" Camry zajet 1/4 míle za 9,8 sekundy, za což může i to, že výsledný výkon činí 850 koní.