Velkou novinkou je posílení všech pohonných jednotek. Změnou tak prošel 3,0-litrový 6-ti válcový motor s novým modulem N-Tronic, který zesiluje výkon o 47 koní na výsledných 322 koní při 3800 otáčkách za minutu a 680 Nm točivého momentu při 2200 otáčkách za minutu. Firma tvrdí, že díky modernizaci auto "dodává ještě vyšší výkon než verze s osmistupňovou automatickou převodovkou". Z 0-100 km / h zrychlí Ghibli 3.0 V6 za 5,6 sekundy, což je o 0,7 sekundy rychleji než standardní model.
Tuning motoru je k dispozici také pro verzi s pohonem všech kol, která je poháněna twin-turbo benzínovým motorem V6. Ta taktéž dostala modul N-Tronic a přeprogramovanou řídící jednotku. Nejvýkonnější modely Ghibli S a Ghibli S Q4 byly naladěny na výkon 476 koní a 640 Nm točivého momentu. Verze AWD zrychlí z 0 na 100 km / h za pouhých 4,4 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost byla zvýšena ze 284 km / h resp. 294 km / h.
Pokud jde o design, Ghibli získalo novou sadu 22-palcových slitinových disků, které stojí 3980 Eur. Novitec vysvětluje, že zákazníci mohou vybrat z kola se stříbrným, matně černým, titanovým nebo leštěným titanovým designem. Ghibli přijalo i decentní body kit, který se skládá z nového předního spoileru, zadního spoileru a zadního difuzoru, to vše za 3120 Eur.