Body kit karoserie je celý vyroben z karbonových vláken a kromě snížení pohotovostní hmotnosti také zlepšuje aerodynamiku auta. Jeho obsahem je přední splitter, jiné přívody vzduchu, difuzor, širší boční prahy, přiostřená přední maska a zadní spoiler. Geiger Cars také nainstalovali sportovní podvozek KW Stage 3, který snižuje přední nápravu mezi 10 a 35 mm, zatímco zadní náprava klesne o 15 až 45 mm. Mezi další změny patří lehká kovaná 19-palcová přední a 20-palcová zadní kola s pneumatikami o rozměru 255/30 R19 resp. 305/25 R20.
Corvette úpravce vyladil na výkon 590 koní, které vyždímal ze 6,2-litrového motoru V8. Ten obdržel navíc výkonný kompresor Eaton a přemapována byla i řídící jednotka. Celkově tedy bylo přidáno 130 koní a točivý moment se zvýšil o 127 Nm na výsledných 757 Nm. Díky tomuto zvýšení výkonu se poladěná Corvette rozjede až na 320 km / h.
Konkrétní vůz na snímku stojí 113,000 Eur a dostal i příplatková kola za 6,500 Eur a uhlíkový body kit stojí 6,000 Eur.