Krom bílého sněhového laku zůstal exteriér obřího géčka nezměněn, to ale neplatí o kabině. Zde si zákazníci mohou objednat sedadla potažená zakázkovou kůží v kombinaci s Alcantarou. Nechybí ani dekory středového panelu z pravého dřeva a nebo z uhlíkových vláken. Už ve standardu je G63 AMG 6x6 luxusně vybaveným vozidlem, takže se zde moc změn ani nedá uskutečnit.
Mezi již obvyklé prvky se řadí pedály s nášlapy z lehkých slitin, osvětlené prahy s nápisem Carlsson a semišové nebo ovčí podlahové rohože. Větší změny se ale vyskytují pod kapotou, kde 5,5-litrový twin-turbo motor V8 byl vybaven výkonovým kitem s označením CK63. Ten zahrnuje optimalizovanou řídící jednotku motoru a další úpravy.
Díky tomu poskytne motor obřího géčka výkon 650 koní a mohutný točivý moment o hodnotě 900 Nm, což je pro šestikolové monstrum jen a jen dobře. Oproti obyčejnému G63 AMG 6x6 se Carlssonu povedlo navýšit výkon o 106 koní a 140 Nm. Kolik by tahle úprava stálá, firma neprozradila, krom toho, že G63 AMG 6x6 byl limitovaným kouskem, se jeho cena už v základu pohovala tak vysoko, že v úpravě Carlsson by se nám z ní mohli opravdu protočit panenky.
Zdroj: Carlsson