Ta se specializuje na přestavbu Mercedesů a dnes zveřejnila svůj tuningový program pro současnou generaci třídy E. Už při pohledu na vůz si nelze nevšimnout instalace nového předního spoileru, bočních prahů, jiného zadního nárazníku a difuzoru. Stylovým doplňkem pak jsou i litá sportovní kola a sportovní výfukový systém se čtveřicí koncovek.
Komu to nestačí, vyladěné Éčko dostalo snížené pružiny, které snižují světlou výšku vozu o 30 mm. Společnost také nabízí nastavitelný podvozek, který snižuje přední část v rozmezí o 15 až 35 mm a zadní část o 20 mm. V interiéru se také Carlsson rozhodl nenechat kámen na kameni a instaloval zde obložení ze smrkového dřeva, sedadla potáhl prvotřídní kůží a na dveřích a středovém panelu si své místo našel karbon.
Pod kapotou se objevil čtyřlitrový motor s výkonem 385 koní a s 550 Nm točivého momentu. To je nárůst o 38 koní a 70 Nm oproti běžné nabídce Mercedesu. Majitelé verze E500, si můžou objednat výkonnostní balíček CK50, který přidává sportovní vzduchový filtr a optimalizovanou řídící jednotku. Zde už 5.0 litrový twin-turbo motor V8 vyvine výkon 523 koní a 730 Nm točivého momentu. Naftové motory také nejsou vynechány a Carlsson poladil verzi E200 CGI na výkon 220 koní, verzi E250 CGI na 239 koní a verzi E350 CDI BlueTec na 310 koní.
Zdroj: Carlsson