Pořadí na špici se tak příliš neměnilo. Pro pořádek uvedeme výsledky ročníku 2012. Loni si nejblyštivější korunu odnesl ten samý motor Ford 1,0 EcoBoost. Nutno podotknout, že zde nedošlo oproti minulému roku k žádným technickým změnám či inovacím. Druhé místo tehdy obsadil opět motor VW 1,4 TSI. Zbývající třetí místo se ke „smůle“ pořadatelů změnilo. Obsadil ho osmiválcový motor z Ferrari s obsahem 4,5 l. Kdyby italští konstruktéři neodvedli kus poctivé práce, mohli organizátoři vyrobit na vlas stejnou listinu výsledků a bylo by tak o starost míň.
V německém Saarlouis vyráběný tříválcový Ford produkuje buď 74 nebo 92 kW (100 k /125 k), maximální točivý moment pak 170 N.m v rozmezí od 1 400 do 4 500 ot./min. Přeplňování zajišťuje turbodmychadlo, přičemž historickou funkci karburátoru nahrazuje moderní technologie přímého vstřikování do válců. I díky tomuto se spotřeba drží na hezkých 4,8 l/100 km.
Poslední dobou se stále častěji objevují názory, k čemu že dané ankety jsou, pokud v nich rok co rok, vítězí na vlas stejné motory. Otázka je jistě na snadě. Něco na tom zřejmě bude.